»To pomeni, da ne more priti tja, kamor si želi, tisto, da si težko privošči, pa pomeni, da si mora kljub nizkim prihodkom, ki mu tega ne omogočajo, kupiti svoj lastni avtomobil, ker nima ustreznega javnega prevoza. Kar pomeni, da mu zmanjka denarja za druge zadeve.«
»To je večplastna težava, to so ljudje, ki delajo v nekih večjih regionalnih središčih, hkrati pa ne morejo živeti v njih, ker je to še dodatna težava, saj so cene stanovanj tako visoke in morajo živeti na periferiji ter se dnevno voziti v službo, če sploh hočejo zaslužiti za življenje, porabijo pa velik del tega denarja za prevoz.«
»Je pa tako, da je podeželje bolj ali manj v istem slabem stanju. V mestu imaš prevoze, na podeželju si pa vezan na avtomobil. Zdaj boš pa gnjavil sorodnike, če se da, ali pa prijatelje, pa tako.«
»Težava je v tem, da smo se zanašali na to, da bo avtomobil poceni, da ga bo večina prebivalcev imela in z njim dostopala do ključnih storitev in dejavnosti.«
»Pozneje pa bomo to obliko prevoza organizirali tudi za vse druge ranljive skupine in vsa območja, kjer javni potniški promet nima smisla.«
»četudi ni vedno preprosto in obiskovalcem prijazno«
»Z izbiro izhodišča in cilja planinskega izleta v dolini imamo možnost doživeti in spoznati izbrani cilj od vznožja do vrha. Tak pristop je tudi najbolj etičen.«
»Takšna vožnja je tudi cenovno dostopna, še posebej ob koncih tedna in praznikih, ko velja 75-odstotni popust za vožnjo z avtobusom ali vlakom.«
»Precej prostora za izboljšave je tudi pri miselnosti ljudi.«
»Spreminjanje navad je vedno zahtevno, a je treba imeti v mislih, da občutljivo gorsko okolje ne more sprejeti neskončnega števila vozil.«
»Se je do več kot polovice izhodišč do točk na tej poti mogoče pripeljati z javnim prometom, vendar pa to zahteva nekoliko več načrtovanja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju